Kan inte sluta ta på mig själv!?

Har ju för inte allt så länge sen bestämt mig för att bli hurtig och börja träna.
Började redan i Maj, men då blev det sommar å ölande så det föll som bort.. Men efter trästocks så började jag ta tag i det igen.
Är helt sjukt att jag kom fram till att bli hurtig, med tanke på att träna varit en utav dom värsta sakerna jag kunnat tänka mig å göra tidigare. Och nu älskar jag det <3
Hittar nya muskler på mig själv hela tiden. Muskler jag aldrig haft förut. Är som förtrollad, kommer på mig själv att flexa framför spegeln då och då, och sitter som å trycker å taffsar på mina muskler hela tiden. Undrar hur detta kommer sluta med tanke på att jag omvedvetet kan stå å smeka mig själv på nippleseran medans jag pratar med kompiar. :P

Är jävligt fint väder idag. Inte lika varmt som jag skulle vilja... men solen skiner och det är inte ett moln så långt ögat kan nå.
Fick till och med känna mig sexig å springa utan tröja idag ;P hAhA för första gången på typ 3 veckor.
Så idag ska jag ut å mysa i solen, med den vackraste Michelle, sen så får vi se vars kvällen bär... kanske ses på olles ikväll? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0