Nostalgi och svordommar

Igår var jag mitt klantigaste som vanligt. Jag lyckades sjävlklart riva sönder min laptop laddare för tredje gången >.<
och sjävlklart händer det hela medans jag ska var duktig å städa och lyckas snubbla över sladden så pluggen går av.
Men jag fick ett hett tips igår. Så nu tog jag cykeln och började trampa mot Jeloin Data.
STORA PROPPS åt grabbarna på jeloin, som inte bara hade en plugg till övers (så jag slapp köpa en helt ny laddare) utan jag fick den också helt gratis :D Det kallar jag bra servis ^^
ska köpa alla mina framtida data inköp därifrån alltså :) och det borde DU också göra!
Jeloin Data AB i Tipshuset på Anderstorp i Skellefteå http://www.jeloin.se/

Och själv klart som en räddare i nöden senare på kvällen när jag är mitt argaste för att datorn håller på att få slut ström. Spontan ringer Michelle å säger att hon å Herr Thornberg är ute å kör i brist på annat, å frågar om jag vill följa med å visa min badplats från barndommen (som jag hade talat varmt om i ett tidigare möte ^^)
Vilken nostalgisk å awesome kväll det blev :D
Drog dom runt på en mini tur å visa upp byn jag växte upp i. Var helt magiskt att glida runt å åter uppleva gammla minnen från barndomen ^^ Tyvärr så var det ganska mörk så man såg inte så mkt, men det gjorde det hela som lite spännande på nå sätt. Dom satt i framsätet å lekte skräckfilm medans vi körde runt ;P
Sen när vi väl kom fram till denna lilla men tokmysiga badplats som jag spenderat åtskiljiga timmar på. Så klättrar jag upp på den stora stenen som finns där mitt i stranden å känner bara hur nostalgin svämmar över och jag känner mig värkligen som hemma ^^
Sen tog vi lite coola bilder också i strålkastarljuset från bilen.
Måste bara MÅSTE! få mig dit när om värmen kommer tillbaka å ta mig ett dopp


Nu ska jag ta å börja packa väskan å göra mig klar för äventyr i Umeå i helgen ^^
Världens bästa Tove (inte Styrke alltså ;P utan min Tove) hon saknar mig tydligen så mkt att hon ska bjuda
mig till Umeå i några dagar

Party ain't over 'til I say so,
And I feel good tonight.
I'm just getting started and I hate you,
I just might start a fight.
Need nobody's guilty hands,
Taking care of me tonight.
I'll be just fine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0