PANG! BOOM! CRASH! Mr, BoooB

Gårdagen var då full av skratt :D
Började eftermiddagen med lite musik och mys nere på bryggan med Michelle
För att sedan fara hem till henne å laga go middag ^^

Men på vägen dit skulle vi stanna vid macken för att pumpa våra halvförmultnade cykel däck. Efter att vi fyllt på mina däck å börjat blåsa på hennes, så hör vi bara helt plötsligt ett PANG!!! det lät som att någon sköt rakt ut i luften.
Men i själva värket så var det mitt framdäck som small.
And RäZer Pärlan is no more :'( R.I.P

Men det gav oss iaf ett väldans glatt skratt. :D
Middagen blev iaf någon form av pasta wook, vilket vi båda utan att tveka gav en stark 9 utav 10. Dom säger ju att ju fler kockar desto sämmre soppa, men med en BoooB Maistro å Michelle kan inte soppan bli så mkt bättre ^^
Fick även ytterligare ett till kärlekens hjärta på mitt andra lillfinger, så nu har jag två! ^^ börjar känna mig lite omtyckt hära ;)

annars blev kvällen full med skitsnack å skön sång framtills vi skulle ut å dra på (vad som visade sig vara) en väldans depprisiv krogrunda... Allt var stänkt i princip. Vi var in en snabbis på All-Stars där det satt typ ca 7 olika gäng vid olika bord. Och sen förbi Old Williams där det var ingefär samma sak fast mindre :P
Och eftersom att allting annat visade sig vara stänkt så drog vi på macken, köpte lite snacks och drog hem till henne för lite fÄtt å film ^^
Imorse blev det en mysig liten frukost på Café Arom för att avluta en awesome tjejkväll ^^

Sedan drog jag runt på stan i diverse butiker för att leta efter hörlurar... Att det ska vara så svårt å hitta!? ^.o
Tillslut så hittade jag dessa skönheter på Ljudshoppen å nöjd är jag :D

Efter det blev det att hålla underbara lilla fröken Cia sällskap på henne shopping runda. Vilket var helt ypperligt utomordentligt trevligt :D Måste säga att det var fruktansvärt skönt att få gå omkring med denna vackra varlese och umgås som vänner istället för ex för en gång skull, och bara prata om sånt å uppföra sig så som vänner ska göra ^^

Sen blev det kvälls häng med Joel å Cicci vilket var allt för länge sen. Även några battle runder med ingen mindre än....

The Devil Daoug Ikaros!
Två väldigt lyckade och äventyrliga dagar måste jag säga. Och nu är det återigen den årliga Matfesten i stan också, så antar att det kommer bli en good feeling hela helgen lång! :D

Men den stora frågan som gnakt mig dom senaste dagarna kvarstår.....
-Är jag verkligen lycklig på ricktigt för första gången i mitt liv, eller är det bara en helt underbar illusion?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0