PREMIÄR!!!!

Så hade även jag blivit ett offer för blogg trenden, så vi får se vars detta bär. Om jag ens får några läsare det vet man aldrig :P

Är inte ett dugg nöjd med designen. Har pillat ett bra tag med den nu men får aldrig till det, ber om ursäkt för detta men det är sånt som jag får lösa eftersom, hoppas ni står ut med detta ^^

Den här bloggen är iaf tänk att användas som en plats för mig att skriva ner mina grubblerier när jag väl kommit på något smart, även ett ställe där jag kan avreagera min vardag, ett ställe som jag kan skriva av mig på och analysera mig själv lite närmare. Hade även tänkt lägga upp lite spel recensioner, men jag kanske delar upp bloggen om det blir för grötigt med recensionerna, men det äre bara tidens tand som kan avgöra :)

En kort presentation då
Det är iaf jag som är Bobban (the man, the myth, the legend :P) aka. BoooB, BöööB, Tisssen & Mr.Sparrow ;)
Jag är 25 somrar gammal, men enligt en väldigt vänlig själ så skulle jag tydligen kunna gå för 21 ^^ Det fick mitt lilla barnasinne att skratta sig lyckligt.
Jag är Glad, Trevlig, Social, Spontan, Impulsiv och Glansfull, och det jag gillar mest är Livet, Mina vänner, Musik, Spel och jag har nyligen upptäckt att jag gillar att träffa nya människor så det håller jag på å utforskar för fullt på de sätt som det går.
Jag har nyligen blivit arbetslös, så nu för tiden driver jag mest på dagarna å försöker att reda ut mig själv
Är för tillfället bosatt i Skellefteå där jag är född och uppvuxen, men ska innan årsskiftet ha lämnat "SkellHell" för södra Sverige :) (ooooh vad jag längtar)
kan väll även tillägga att jag är dyslektiker iaf ni stör mig på stavfel ibland, men ska göra mitt bästa för att det ska bli rätt ^^

Då var det väll slut på första inlägget får se vars denna blogg bär av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0