Så blev man farbror igen :D

Fick vid 10tiden igår kväll ett fint litet MMS från min bror, men en mkt vacker bild på min nya brorsdotter! och jag blev då den gladaste. Tänka att ett nytt liv i familjen kan sprida så mkt lycka och kärlek runt om i kroppen att man får lite panik för man vet inte vad man ska göra av alla underbara kännslor.
Har sen tidigare redan en brorsdotter på två år och hon är ju en utav dom vackraster själarna jag har fått ära å träffa :D Kan inte heller tänka mig att det här nya lilla knyppet skulle kunna vara nå sämre.
Känner mig helt salig, och verkligen längtar tills det är min tur att bringa liv in i denna värld.
De ni! denna sporadiska, impulsiva, androgyna människa som är full av liv länktar verkligen till svenson livet, med villa, volvo, fru, katt och barn. Men det kommer väll så småningom det med :)

Det är ju som sagt Matfesten i helgen i vår lilla stad och jag var nyligen in å käkade middag. Det blev att börja årets festligheter med fjolårets succé. Omma's Renskavsrulle Den är verkligen att rekomendera så om ni har chansen borde ni prova. Blev även att prova ett gals av våran nya lokalproducerade Alé "Kallholmen" och den var sjukt god. Blir ikväll att prova Kallholmen på lager också få se om den är lika god ^^

And even though we ain't got money, I'm so in love with ya honey,
And everything will bring a chain of love.
And in the morning when I rise, you bring a tear of joy to my eyes,
And tell me everything is gonna be alright.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0