Seeeeeeeeg

Jag ska igen klaga på det dåliga vädret som drabbat våran stad, för då får jag inget gjort... Hamnar till och med efter med mitt bloggande :P Jag hatar regn, och regnar det slutar det oftast med att jag stannar hemma. Har varit en riktigt trevlig helg. Men har sittit inne i två dagar nu.
Hade kunnat underhålla mig med mitt Wii som jag vanligtvis inte har något emot å göra ^^
Men då har jag mot min vilja lånat ut det till en kompis så han ska ha nått å göra medans dom är ute på landet. Så då blir det att spela PS2 istället... och det är verkligen inte samma sak. Alldeles för lite inlevse än vad man är van vid :P
Men det gav mig iaf chansen att tillslut spela igenom Okami som jag aldrig tagit tummen ur å gjort. 3dje gången gillt visst äre så man brukar säga ^^

Fredagen var iaf fullt ös medvetslös. Förefest hos Elin med mask lek, roadtrip med Chew å Leo till kåge för att hämta Lidman, Fest hos mig med dubstep & ös till sent på kvällen, krogen och efterfest vid älven. Så det var riktigt jävla awesome måste jag säga ^^ Träffade söta fröken Cia på Kalles vilket var väldans roligt. Stötte även på den grymaste Chichnchingchong :P som jag hängde väldigt mkt med i tonåren.
Lördagen bestod mest utav chill, bakishäng och tv-spel med Didrik. Sen dess har det varit tråk till 100.
Nu tittar ÄNTLIGEN solen fram iaf så nu ska jag ut å leka :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0