Shopping alá mor

Min tråkaga mat vecka blev kort, tack vare världens bästa mamma som lånade ut lite kosing åt mig :D
Så vi drog en runda på några butiker å letade efter stora te-koppar (hittade dock ingen som var stor nog) och kollade på diverse tingel tangel.

Måste säga att jag älskar barns ärlighet ibland. Då och då vandrar man ju förbi en unge som ser dreads för första gången i sitt liv. Antingen så står dom bara å blänger med öppen mun, eller så börjar dom rycka i mammas jacka å säga
- MAMMA MAMMA! kolla håret på killen. Sen så skäms deras föräldrar lite å säger att det är fult att peka, medans jag går vidare med ett skrattlende upp till öronen.
Så idag när vi står i korvkön på Coop fick jag ändå höra det bästa.
- MAMMA! kolla han har sånt där Jack Sparrow hår. Jag känner sakta men säkert hur Jacks själ börjar ta över min kropp... och jag gillare ;)
Kanske får köpa mitt Galleon Skepp någon dag å glida runt i Karibien.

Ikväll blir det nog att hänga med grabbarna. Sen har jag fått shour (eller hur det nu stavas) i sugbilen i helgen också, så får hålla tummarna för lite jobb :)
Nu blir det kaffe, Cigg, Gitarr och sång för fulla muggar, sen får vi se vars dagen slutar ^^

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack själv Vännen för en trevlig stund tillsammans :)

2011-08-19 @ 15:45:26
Postat av: Mr. Jim

Jour stavas det :D



Har för mig att jag köpte en massiv tekopp till min morsa borta vid icd. Tror affären heter biboköp?

2011-08-19 @ 16:49:39
URL: http://tzanek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0