Slentrian

Har varit två rätt så händelselösa dagar, som ni kanske har räknat ut pga av dålig uppdaterande.
Söndagen var helt fantastisk, men vet jag inte om jag vill berätta om det här ;) tack iaf H. ^^
Gårdagen var inte lika vacker dock, tror jag måste ätit nå dåligt för igår utövades sporten toalett dykning här hemma >.<
Mkt bättre idag iaf ^^
I övrigt så har jag börjat lira Diablo 2 igen och just kommit till Nightmare.
Sitter även och lirar "Chrash of the Titans" till wii, blir väll en recension på det snart.

Idag är ta tag i saker dagen. Sitter just nu å dricker min protein shake å ska snart ut å löpa lite. Jag måste sluta ligga på latsidag å ta ikapp det jag missade på senaste nu... inga mer dåliga ursäkter bara för att du är trött Robert!
Och undertiden jag springer ska jag verkligen fundera hårt på förra veckans uppgift från oden.
(Hur jag vill att jag å mitt liv ska se ut i framtiden) inte vad jag vill bli eller så (det vet jag väll mer eller mindre redan) Utan hur jag vill att mitt liv ska se ut med socialt och inne i mig själv, hur mitt liv ska se ut och vad jag ska göra för att jag ska vara den superglada, lyckliga impulsiva bobban som alla älskar.
Sjukt klurig fråga måste jag säga. Har gott å grubblat på det i nån dag nu och inte kommit fram till nått. Har blivit lite säkrare på vad jag vill göra av mitt liv just nu iaf. Kanske var något sånt hon var ute efter?
Sen ska jag på Oden för mitt 2a möte, undrar vad vad ska prata om idag?

You know i wanna fly
and fly my wings alone
If we chose whatever we whant
I wuld fly away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0