Soliga Tystnad

Så blir man väckt av att folktandvården ringer å vill boka tid med mig hos Tandhygienisten... dom kunde väll ha väntat 1-2h till med det tycker man ju för nu kan man inte somna om.
Men lite läskigt & mysigt på samma gång å vakna upp i en halvfrämmande lägenhet å inte kunna leva om ordentligt, för man måste ju respektera dom andra som ligger å sover :P
Får se hur länge jag orkar vänta innan jag ska gå å vålds väckta Tove med djungelvrål (inte godiset.. usch) och ömma ord. Men hon är ju trots allt ledig idag, så man ska väll vara snäll å låta hon få lite sovmorgon iaf ^^

Solen strålar idag iaf.. ÄNTLIGEN!!!! som jag har väntat på solen :D är ju för fean augusti den är ju nu det ska vara som varmast. Dock bara 15+ än så länge, men nu är det bara för solen att bli varmare å varmare annars får den fean sparken! >.<
Idag blir det ut å springa en vända i den sköna värmen, sen ska jag försöka dra med Tove till nån park så vi kan chilla i solen å äta glass eller nått


Sunshine, lolly pops ,and rainbows
everything thats wonderful is what i feel when were together
Brighter then a lucky penny
when ur near the rainbows disapear here and i feel so fine...
just to know that you are mine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0