Tråkiga mat veckan

Insåg just att jag har minus på kontot och lönen kommer inte förens om en vecka, och det ända som finns i matväg är en full låda makaroner, ett paket nudlar, lite torkad svamp och några torra frallor i frysen.
Nudlarna lär väll ryka imorgon bitti, sen så får jag leka med makaroner och kryddor fram tills den 25e.
Lär nog inte gå bra ihop med min löpning, med tanke på hur lite nyttigt jag får i mig. Sen undrar jag hur min mage kommer att må av alla kolhydrater. Den lär väll svälla som blåsfisk. :P Men det får helt enkelt gå ann

Mitt möte idag på Oden blev inställt, så vi bokade om. Annars har det varit ytterligare en rätt så händelse lös dag. Hade varit mkt trevligare om man kunnat fara till Umeå på födelsedags fest. Grattis igen Malin btw! ;)
Har däremot tagit en gisslan idag. En liten geting som fick för sig att han hade tillåtelse att flyga in genom mitt fönster å invadera en tom Ramlösa flaska. Så då skruva jag på korken å lät han vah.
Nu är den lilla krabaten död. Måste dock erkänna att jag fått lite dåligt samvete å kännt mig sjukt elak varje gång jag tittade på flaskan. Men har man satt hårda regler mot insekterna så har man.
Den insekt som utan tillåtelse synligt entrar denna lägenhet. Kommer inte härifrån levande!
Man måste ju ha hårda regler annars kommer dom ju tro att detta är en frizoon, och spindlarna som bor undergolvet kanske få för sig att börja bo överallt istället.
Bor man i en källare å tycker att de flästa insekter är äckliga så måste man vara hård! :P


Borde kanske be om ursäkt för mina halvtaskiga bilder. Använder just nu min Ipod Tuch 4 som kamera, och skakig som man är blir en del lätt lite suddiga. Men ska väll investera i en halvordentlig kamera när ekonomin tillåter ^^

Kommentarer
Postat av: Michelle

Kan ta och bjuda över dig på en middag i veckan :P

2011-08-18 @ 17:24:55
URL: http://spontantcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0