Should i stay or should i go?

Ligger här i soffan och sörplar på mitt morgon kaffe. Tove har åkt till jobbet och det ända ljudet förutom musiken i mina lurar är "sovljud" från hennes brorsas rum. Snart ska man börja packa väskan för att åka hem igen. Om nu inget mirakulöst skulle te sig så jag får stanna nån dag till. Men det är nog lite lånsökt, måste ändå hem idag känns det som. Dels för att det är en viss person som jag verkligen vill träffa, och dels för att jag har lite saker som jag måste ta tag i hemma.
men man hade ändå kunnat stanna en dag till åtminstonne

Gårdagen var väldigt trevlig iaf. Vi segstartade dagen med en monster frukost, protein shake sen kaffe och cigg på gräsmattan i solen. Sen var vi hurtiga och tog en löpartur. Kul å se att träningen har börjat ge resultat med tanke på att jag orkade mkt mer än Tove :D Kanske blir en hunk av mig en dag ändå ;P hAhA
Sen så segdegade vi lite mer i soffan, innan vi tog en lite runda på stan å sprang några ärenden. När vi kom tillbaka bjöd Tove på tok god mat, sen vare bara att börja göra sig fin för lite balkong fest :)
Rolig kväll full med tjejsnack blev det och jag fick ett kärlekens hjärta målat på mitt finger av Tove ^^. Dock tidigt slut på kvällen pga av en fattig Bobban och en Tove som skulle upp å jobba. Så när dom drog på krogen for vi hem.
Vi avslutade kvällen med att jag slog på Limitless så Tove fick se den.
Om ni inte sätt den så är det nästan ett måsta, lätt 2011as bästa film, och är ganska säker på att den ligger på min top 3 över bästa filmer jag sätt.
Tove värkar då ha blivit hänförd så mission accomplished ;D


Nu ska jag börja terror ringa runt lite och undersöka om det blir så att jag kanske stannar en dag till eller inte, men åker nog troligtvis hem snart

Darling you got to let me know
Should I stay or should I go?
If you say that you are mine
I’ll be here ’til the end of time
So you got to let me know
Should I stay or should I go?

Kommentarer
Postat av: Haggie

Hon vill nog träffa dig också! :)

2011-08-13 @ 13:49:00
URL: http://www.haggieolsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0