Kackadoo vet du vad? Jag passar bäst i solen

Så vaknar man upp kl 9o av att väckarklockan spelar Tove Styrkes ljuva stämma. Man vaknar upp till denna dag som skulle bli produktivitetens dag. Dagen då jag skulle dra tummen ur röven å styra till allt som man skjutit på. Dagen då jag skulle panta å handla mat så jag slapp leva på pasta. Dagen då jag skulle vägra sitta inne å ut å leka med mina vänner.
Men alla dessa ljuvliga och bra tankar blir bortspolade av regnet som jag hör har full gång utanför mitt lilla fönster. Så jag tog bestämmt å somna om direkt i hopp om att det skulle vara över när jag vaknade igen. Men ikket!
HATAR REGN! HATAR VIND! & HATAR SNÖ... ok regn och åska kan gå ann så länge man har nån å regnmysa med under en varm filt och en kopp choklad ^^
Men kan inte allt såntdär ske på kvällen när man sover, så att det får vara 30+ å vindstilla på dagarna :) Det här förstör ju min sommar på allvar >.<
Var är Chanticleer när man behöver honom med sitt KUCKELIKUUUUUUUUUUUU!

Får väll vara innomhus produktiv idag istället då. Städa å tvätta å sånt, gå igenom lite papper, pilla med CV:n.Vet dock inte hur jag ska överleva dagen utan cigg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0