Mat-Kabrak

Sitter nu här i min soffa, sörplar på en cola och röker en cigg. Chewbert ligger å snarkar sött i min säng, man hör en radda av Loke låtar från högtalarna och det osar av en väldigt lyckad kväll ^^

Chewbert kom hit vid 9tiden, vilket var tur för då hade jag tid å städa upp lite i röran som jag pinsamt nog låtit det blivit.
Vi drog över Lidman, numera aka Latman och förfesta lite. Det upptäcktes också efter ett tag att grannen ovanför också hade fest, vilket var bra för då kände vi att man kunde dunka på musiken ännu mer ;D
Kungen Pavel överaskade och bara smög in :D säger bara...
- Welcome home ^^
Efter gallskrik, kramar och grymma men irriterande repetiva ljud, drog jag, Pavel å Chewbert in till matfesten.
Det blev en tre små rätter i nå kina tält, och en oxfilérulle. Båda var jävligt goda måste jag säga ^^
Själv klart blev det också in på Kallholmen tälet å prova deras lager också (då jag hade varit å provat deras Alé tidigare)
Den var god, men lite för söt för min smak. Alén var dock helt prefekt, den rekomenderar jag verkligen :D
Jag brukar inte dricka Alé men den där kan jag helt klart tänka mig att köpa igen.
Med en uppsvullen med mkt belåten mage, så drog vi vidare till All-Stars där vi stampa loss till stans bästa DJ. Blir alltid helt extas när det är han som kör ^^
Dansen fortsätte även på lite efterfest senare.
Nu tror jag dock att sängen kallar och jag måste säga adjö till den här vackra dagen. Men morgon dagen ser ut att bli bra ^^ Det vankas en tripp ut till
the Outervillage!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0