städa städa varje fredag också varje jul

Har tillslut fått tummen ur också börjat julstäda. Mycket att göra men det jag börjar glimta ett slut på andra sidan tunneln, men det är fortfarande en bra bit kvar.
Tanken var väll att man skulle starta igår egentligen, men var för trött å serie sugen så det blev bara dega å sova :P

Blev tyvärr inge hår fix i helgen pga av trött och latt het. Men får se om Biggan har tid nån kväll i veckan så man kan fixa till det värsta iaf :)

Nu ska jag väll ta på mig gummihandskarna och fortsätta så jag blir klar någon gång. Sen ska jag ta en lång härlig dusch och försöka laga nått extra gott till magen. Sen får vi se om jag lyckas lura hit nån mys sällskap.

Får väll låta Charta peppa igång städet igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0