ZombieKiller

Låg å såg på tv efter ett fika bestående av två korvmackor en kopp teh och lite chokladkaka. Och självklart så kände jag att jag blev lite pömsig efteråt som jag alltid blir när jag har ätit. Så jag bestämde mig för att ta en liten tuppis. En lur som råkade bli två timmar lång men det hör varken hit eller gör så mkt. Speciellt inte med tanke på den drömmen jag hade.

Jag drömmde att jag & Biggan sprang runt och dödade Zombies ;D Vi var hjältarna! Vi hade ett gäng kids med oss som vi bestämt oss för att rädda, och vi skulle gena genom en skola för att ta oss till en matbutik så vi kunde sammla provianter. Jag med ett kapat pumphagel i handen, en kulspruta och ett salongsgevär på ryggen. Biggan fullt utrustad med samurajsvärd, machete, militärknivar, pistoler och några molotovs.
Måste säga vi gjorde riktigt coola moves. Lite för akrobatiska för att vara sanna, men samtidigt så är ju adrenalin känt för att skapa underverk ;D
Självklart så var drömmen väldigt tv-spel influerad med tanke på att det stod en Tank från Left 4 Dead och väntade på oss när vi kom ut från skolan. Men det gjorde ju bara det hela lite coolare.
Känner att jag är nog mer mentalt förberädd än jag trodde... när nu Zombie invationen väl kommer ^^

- h0h0 bara 8 dagar kvar till Zelda nu
(hade räknat lite fel men det gjorde mig bara glad ;D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0