Sent om nAnting

Efter ca 5h desperat kämpande med att försöka somna har jag tillslut acceptera att det inte kommer att hända inatt. Så jag började blippa runt på AppStore för att se om jag missat någon mysig nyhet istället.
Förutom några (vad som såg ut att vara) halvroliga gratis spel. Så hittade jag blogg.se egen app, vilket jag inviger just nu :)
Den funkar ju helt klart om man kommer på att jag måste rent PANIK! blogga nånting NUUUU!!1) (varför nu någon skulle ha brottom med det?) annars funkar den bäst i ren tristess... Sån som jag har nu känns det som :P I övrigt saknar den en del finesser som finns på den vanliga sidan.
- vilket dom borde kunnat fått med utan större problem tycker jag. Men det kommer nog i någon senare update, om inte vore jag mkt besviken.

Helgen har i övrigt varit den tjockaste helgen i hela mitt liv.
Började med att jag å Biggarooni <3 skulle slå av telefonerna å låsa in oss en helg eftersom vi knappt fått en lugn stund för oss själva på senaste tiden. Så vi hade gjort en liten lista på saker vi skulle se å saker vi skulle äta.
Men vi gick nog overbord med saker att äta! :P
Det är nu över 24h sen jag stoppa nått i magen sist (om man inte räknar kakan jag åt på Waynes med Michelle idag) och jag känner mig fortfarande jävligt mätt och svullen >.< aldrig mer äta så mkt....
Vi han dock inte se så mkt utav allt som skulle ses, men det får bli någon annan helg :) Inte med lika mkt mat få förstods.

I övrigt så har jag gott runt med Michelle på stan i dag å letar efter en ny vinterjacka som jag skulle få av min underbara mor i tidig julklapp :D
Gick runt å letade länge. Men bestämde mig tillslut för en grön liten rackare från intersport.
Ska försöka få tummen ur å lägga upp en bild imorn :)
Men fin blev den då! ^^

Nu ska jag se om herr John Blund vill ha mig den här korta tiden jag har kvar innan man måste upp, eller om han ville vara själv inatt...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0