TADAA!

Nu var man tillbaka igen!
Fick ett klagomål i helgen från fröken Lulu att jag inte bloggat på ett bra tag. Vilket jag faktiskt inte kunde argumentera emot. Så jag får helt enkelt se till att bli bättre på det här. 
Har väll ingen bra anledning för att jag inte skrivit på länge heller, förutom att jag är nyförälskad så har inte så mkt än en sak i huvudet just nu <3

Men visst har det hänt grejer de senaste två veckorna :)
Har kommit in på en svetsutbildning via arbetsförnedringen. (ÄNTLIGEN!!!) Har ändå varit på dom i 4-5 år att jag vill bli svetsare. Men dom har ju bara hittat på bågus anledningar för att skjuta på det. Men den här gången gick jag bara inte med på det, ikke sa nikke!
Idag påbörjade jag min andra vecka.
Det är kul, men trodde verkligen inte att det skulle vara såhär mkt plugg. Men det är bara att bita ihop i max 40 veckor, sen kan jag börja tjäna storkovarn ;D

Men nu ska jag sluta lata mig och läsa lite teori. Sen blire middag och lite mys med Biggaronie <3
Kanske att jag orkar få in ett till litet inlägg ikväll, annars så kommer det ett imorgon. Jag lovar hur som att jag ska bli bättre på detta Lulu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0