Dublett förkylningar, mys och tv-spel

- HOST HOST, SNÖRVEL & AJ! MINA REVBEN GÅR AV!

Från yttrande byar har en äcklig liten bakterie hoppat ner i min hals och bestämt sig för att ha disco med alla sina vänner och alla dem känner, och det är fean i mig inte så vidare omtyckt från min sida det kan jag lova >.<

Allting började i fredags med feber, hosta å lite snörvel... Inget som var allt för jobbigt, hade lite feberont i kroppen men annars vare som bra.
Och lördagen skulle spenderas med tv-spel och kurering. Hade slagit vad med Biggaroo om att jag skulle hinna spela igenom Spore Heroes (till Wii) innan hon var tillbaka från allt tjejfestande.
Men blev självfallet tvungen att leka vit riddare istället när Michelle ringde å skrek i panik. Hon var tydligen på ett riktigt kÖrv kalas där dom bara tittade på hockey. Och eftersom varken hon eller jag har något större intresse av sport så blev jag så illa tvungen att fara å hålla henne handen. Febrig, slemmig och äcklig som jag var. Hon ska då vara glad över att hon har en sån fin vän som mig :P Sen blev det dans och utgång på all-stars.
Dagen efter gjorde förkylningen sig påmind igen vilket jag antar att jag förtjänade, med tanke på att jag inte direkt tog det lugnt dagen innan. Men redan samma kväll började jag känna mig mkt bättre och på måndagen kände jag mig helt frisk förutom lite snörvel. Så jag tog ut seger och firade ;)
Men då Bestämmer sig den äckliga lilla bakterien att göra ett anfall till... Så igår natt satte det fean igång på allvar. Nu vill jag nästan ta livet av mig varge gång jag hostar eftersom det känns som att jag har en Alien i bröstet som är påväg att hoppa ut >.<
Men det är väll bara att genomlida. Tur att man bli omskött och lite bortskämd av den finaste <3
Om man ska plocka nå positivt från det här så har jag haft tid å rota igenom min gigantiska Wii katalog. Sitter just nu med Star Wars: Force Unleashed 2 och har planer på att ploppa in Super Mario Galaxy ^^

I övrigt så börjar jag bli sjukt leds på allt sketet helvete som kretsar runt om mig just nu. En skitsofren instängd korkad människa som vägrar hoppa utanför sin egen lilla värld, inse vad som har hänt och ta värkligheten för vad den är.
Och en super dunder dubbel förkylning som kommer att ta livet av mig.
Men som sagt bara att genomlida allt kommer att ordna sig i slutändan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0