Se där,,, jag lever :D

Ber om ursäkt igen för min seghet. Över en vecka nu sen sist, men vad ska man göra!? ^.o
Har bara varit en såndär konstig vecka då man inte känt för att göra nånting egentligen. Och dom få gångerna som man faktiskt velat hitta på nått har alla andra varit tråkiga. Så veckan fylldes med serier, film och WoW.

WoW... Lite skämmigt att jag börjat spela igen med tanke på hur anti jag varit de senaste åren. Men var ju tvungen att göra min Gobliiin nu när dom äntligen dykt upp som spelbar ras.
Så nu springer jag runt, kallar mig själv för SnikertySnak och gör the rouge dance
- Stab - Stab - Stepp... - Stab - Stab - Stepp...

Helgen vare full av äventyr som vanligt. Nya söta trevliga människor, skrattretande fjortis fyllor och dance-ofs. Har lärt känna min granne ovanför som visat sig vara en riktigt härlig kis.
Så nu är vi tre gangsters under samma tak. Börjar lika gamla goda skiftes... eller så nära man kan komma iaf :P
Har tänkt tillbaka på den gamla goda tiden med Skiftes familjen ganska mkt nu. Visst den tiden var full av dumheter, droger och idiotiska men underhållande äventyr. Men har så många fina minnen från den tiden och mer kärleksfulla vänner har jag nog inte haft. Saknar er alla som fean, och speciellt dig gubben <3 hoppas du har det bra nu vars du än är.
Nånting jävligt fint som har hänt med familjen i sommar är att vi har börjat hitta varandra och hålla kontakten igen.
irc:en är startad igen och den är mer aktiv å surrande än någonsin, vilket är helt magiskt! tur att internet finns när nu alla ska bo så utspritt åt alla olika håll å kanter :)

Fick även ett hett jobberbjudande i helgen, så jag var på intervju igår. Det kändes bra och han lät då positiv, så nu är det bara att hålla tummarna på att jag får det.
Börjar bli så jävla less på att sitta hemma å vara arbetslös.
Arbetstlösheten förstör människor. Gör att man blir lat, disträ och deprimerad. Sen att ekonomin sakta men säkert flyger åt helvete är ju ingen bonus det heller. När ska borgarsvinen inse att Sverige inte kan överleva utan arbetarklassen och sluta med att bara göre det bättre för dom själva. Visst har du haft turen att bli rik här i livet, klart att du ska få vara rik å leva ett lyxigare liv. Men man ska fean inte ha det bättre ställt från staten för det. Snarare tvärt om.
Har du mkt pengar ska du bidra mer till samhället och tänka mer på dina medmänniskor som har det sämre än dig. kort och gott inget samhälle mår bra utav stora klasskillnader.
Gud jag blir så arg och upprörd när jag börjar tänka på Sveriges politik idag, så lika bra jag slutar innan jag gör någonting "dumt" som att plockar upp geväret och planterar en kula i pannbenet på Reinfeldt.

Idag skare bli självanalys, lite städning och skruva upp mitt fina fällhorn (som jag fick som "inflyttnings present" i helgen) någonstans på väggen... sen får vi se om någon vill leka ikväll ^^

- Att jag är blek och len i hyn,
bisexuell och androgyn.
En form av acceptabelt undantag bland män.
Som insett sanningen:
Min manlighet är blott ett skal.
Jag vill bli genusneutral.
Göra bot och bättring och radera,
operera och kastrera!
Varenda del av mig som upplevs maskulin.
Sen kan vi tjura med varann
och sjunga alla män är svin!

Kommentarer
Postat av: F

När jag frågar varför folk röstat på moderaterna, får jag ofta svaret "för jag tror det gynnar mig bäst"... och de tycker det är jag som är konstig som röstar efter det som är bäst för alla... Varför är folk så egoistiska?

2011-09-09 @ 20:08:56
URL: http://www.gallerifrida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0