BoooB + The Doctor = Sant <3

Mycket som händer just nu. Men det ser ut att lugna ner sig lite nu ^^
Gårdagen inledes iaf med en mycket trevlig runda på stan med den fina Michelle.
Jag hittade denna vackra mössa som satt som gjutet på henne. Men hon var inte lika övertygad.
- Vad tycker ni?


Sen efter det blev det hem å käka köttbullar å se Doctor Who resten av kvällen.
Om ni missat dena genialiska serie så borde ni verkligen ge den ett försök. I två års tid har jag varit en bakåtsträvare och irriterad diverse kompisar som varit på mig å tjatat om hur bra serien är och hur mycket jag skulle älska den...
Nu förstår jag inte varför jag var så dum å inte lyssna på dom 0.o
Slog igång första avsnittet för knappt en vecka sen, och har redan spenderat ca 20h av mitt liv på den :)
Så ta å se den.... SE DEN SE DEN SE DEN!!!!11
och bli lika förälskad i doktorn som jag har blivit.
Vill så mycket att han bara ska dyka upp här i sin Tardus och ta med mig på äventyr i fjärran galaxer.

Idag regnar det som vanligt, så idag är det städa och mer Doctor Who på schemat :D


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, ännu en som blivit frälst av Doktorn. Slog igång serien för något år sedan och blev fast, sett alla säsonger ett aaantal gånger och man blir aldrig less:) Iallafall inte på David Tennat, den bästaste. Nya doktorn suger imo. FAN blir avis, vill också se alla avsnitt för första gången igen!

2011-09-14 @ 19:49:03
URL: http://qquick.blogspot.com/
Postat av: Emanuel

about fucking time att du ser den! den e helt underbar ju! och nya avsnitt kommer än! ^^

2011-09-15 @ 13:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0