Arbetsförnedrande Älghjärtsbiffar

Lyckades ta mig upp i morse trots brist på sömn inatt :D
Så utan kaffe i kroppen och bara en halv morgon cigg så sätter jag mig på cykeln och dundrar iväg mot Arbetsförnedringen.
Är väll förberädd på vad jag ska säga för att dom ska ge mig svetts utbildningen som jag har sagt att jag velat ha ända sen jag hoppa av gymnasiet för ca 5 år sen.
Så rå peppad inför mötet kliver jag in, bara för att få veta att han jag har haft bokad tid med i 2-3 veckor nu är på kurs och inte kommer tillbaka förns på måndag eftermiddag >.< Snyggt jobbat säger jag bara!
Men optimisten i mig säger att,
- nu är du uppe i tid iaf, så nu hinner du kanske få nånting gjort idag innan klockan har tickat till kväll. :)

Igår var stora städar dagen! Och det börjar faktiskt bli fint å beboligt här nu ^^ bara lite vråte å massa papper som måste rensas å sorteras kvar nu.. Men det låter mer som söndags göra ;D
Min underbara mor var också förbi igår med massa smått och gott från deras trädgård. Pluss ett gäng sjuuuuukt goda älghjärtsbiffar :) Säkert minst 10år sen jag fick äta nått så gott ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0