When I Held Ya

Har hamnat i någon form av trötthets period. Har börjat sova så sjukt länge, förbi väckare och hela köret. Vilket är konstigt, med tanke på hur lätt väckt jag är i vanliga fall. En knappnål i golvet och jag ska vakna ungefär. Men inte längre.
Undrar vad det kan bero på? Luftfuktigheten i lägenheten? Kanske äter lite för dåligt sen jag börja träna så jag har energi brist? Eller så börjar jag bli gammal å gaggig? :P Tre olika men helt rimmliga förklaringar.
Nu agerade min underbara mor väckare imorse. Hon ringde och väckte mig vid 9 men jag var så himmla trött att jag decka i soffan igen inte så långt efter.
- Undrar hur detta ska sluta!?

Ringde nyss och tjatade på jobbet jag sökte i måndags. Dom hade anställt 5st och hade 1plats kvar som dom nu försökter bestämma sig över... Hoppas dom väljer mig nu! *går ner på knä å ber* Men jag var noga med att påpeka att anställa mig är som att anställa en durasell kanin. ;)

On outher notes, så tog jag och såg dom första två avsnittetn av årets idol auditions igår. (lite efter som jag är :P)
och jag blev helt tagen av den här tjejjen. Så grymm låt å så grymm röst. Orättvist att inte jag får vara så talangfull.

Moa Lignell - When i held Ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0