Back to Karlstorp!

Så har man bytt sin "tillfälliga" bostad igen.
Efter att viss information dykt upp hos vissa inte ont oventande människor. Blev jag hastigt tvungen att hitta ett nytt ställe att landa mina saker på.
Men det var inte så himla farligt, med tanke på att världens bästa Bea bara var ett samtal bort ^^
Så efter mkt tjaffsande och bökande med att försöka hitta någon som ville ta mitt pass idag så att jag kunde flytta. Lyckades jag tillslut hitta en som kunde tänka sig att ta min förmiddag iaf.
Så dagen har spenderats med att flytta alla mina saker från Saras cribb till Bea palats. Men att jag var lite bakfull eftersom jag gick ut å tog mig nån öl igår efter den sanslöst jobbiga arbetsdagen, behöver vi inte nämna egentligen. Sånt är ju bara barnsligt och omoget :P

Nu sitter jag på jobbet och väntar på bussen in mot Trollhättan. Sen ska jag snabbt förbi the old crib och städa undan det sista efter mig.
Tror dock att jag ingorerar att det är Valborgs och majbrasor och mys med vänner, tar en lugn kväll och lägger mig i tid för en gång skull.

TREVLIG VALBORGS ALLA!
Och ni som är lediga imorn, glöm inte att gå i första majtåget
Det vill jag verkligen göra iår men kan inte :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0