El Tjocko!

Oufgh.... Jag är nog mitt tjockaste just nu..
Har suttit och svullat kina buffe med coola Katta, balla Bea samt hennes mor idag. Och fast jag var tokmätt redan efter första tallriken, så övertalade dom mig att ta en till.. Och nu orkar jag knappt leva. Men fean vad gött det var alltså ^^

Sen har jag tillslut fått prata med dom på Krebo idag också. Dom hade inte så stor koll på ärendet, men nu har jag pressenterat mig iaf och satt min sida i rullning :)
Hade tänkt sitta och göra mina trainee kurser inför Max-skolan idag, men min chef verkar inte ha tid med att godkänna och skicka dom till mig. Så jag tar mig en kall istället och inväntar kvällens äventyr.

För övrigt så kommer det kanske
finbesök till helgen ^^
Hoppas! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0