Introducing ThABoooB 2.0

Så efter många timmars bökande och pillande med marginaler, pixlar och html koder känner jag äntligen att jag är klar! :D
Eller jah?.. Tillräckligt klar för att kunna kasta bort den gamla fula klumpiga iaf ^^
Har hittat lite små saker som jag förtfarande inte är nöjd över. Men Det får jag ta när jag känner att jag har tid ;P
Men om ni har några kommentarer negativa som positiva. Ser nånting som ni stör er på eller buggar sig. Skriv gärna i kommentarerna. Så ska jag göra mitt bästa för att fixa det. 

Om ni inte får den att funka pröva trycka CTRL+F5 några gånger så borde den gå till sig

I Övrigt så har jag helg nu och bara njuter av lugnet. Har varit en hel del jobb, fart och fläng på senaste.
Inte för att jag klagar med tanke på hur kul jag har hela tiden. Men min gammla gubb kropp börjar säga ifrån. Så just nu ligger jag med fötterna dinglandes utanför soffkanten och bara slappar som mitt allra slappigaste.

Har även gjort klart med chefen om att jag ska få göra en POWER UPPGRADE. Det vill säga kasta bort den vita tråkiga mössan och ta på mig den fina gråa med +7 i burger flippin skills.
(Ser det hela framanför mig i en cool Sailor Moon förvandlings animation)
Så nu ska jag åka på Max-Skola i vår huvudstad i slutet på maj.

Ovanligt nog så har den här låten varit
min språngbräda genom dagen :P

Kommentarer
Postat av: Chew Karlsson

GOTTO GO GET GOIN!

2012-04-24 @ 21:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0