Mitt nya vackra liv

Tja bloggorinos! Long time no se alltså ^^
Haft en utav dom bästa helgerna sen jag kom hit!
Trotts av brist på sömn, jobb och bakfylla. Vi började i torsdags med att dra ut på Backstage, där jag tog en öl chilla läget och pusta ut efter jobbet. Dum som jag är går jag självklart ut samma kväll som jag får lön, så när kl slig 12 var det ganska kört. Då kasta jag kortet på bartendern och skrek SHOTTS SHOTTS SHOTTS! :P Men det gick bra ändå. Tog iaf upp "to be continued" skylten tillslut, greppa min roomie i armen och började vandra hemåt.
Vaknade dagen därpå som mitt svagaste, men det var bara att he sig upp och bege sig mot Överby för ett 8,5h pass of burger flippin.

Sen starta vi del två.
Snabbt hem och in i duschen för att sminka mig och göra mig fin. Sen första bussen mot Karlstorp för att hämta vin och krama lite folk, sen tillbaka. Tog ett glas och snackade lite skit med Saras och hennes kille. Sen mot festen.
Efter mkt grymt dyngprat, ett hetsigt men intensivt lyckat försök till att öppna en vinflaska utan korkskruv. Så fick jag höra att kl var två och vi hade missat krogen. Måste haft sjukt kul med andra ord eftersom klockan gick så fort ^^ Så kvällen avrundades med en övernattnings efterfest som tyvärr drog igång så fort alla hade slagit sig ner. Det gick ju leva med ändå med tanke på att jag vaknade upp bredvid en ängel.

Thats right people! Har faktiskt träffat en ängel i helgen, Och just nu ligger jag och tittar på henne medan hon sover (tokigt söt btw) och kan inte sluta fånle för allt i världen. Började faktiskt tvivla på att jag att jag skulle känna nått liknande igen. Att jag ens skulle våga tillåta mig själv att göra detta. Kan iof vara så att jag lät det börja bubbla för att detta inte kommer bil nånting mer. Men fan var underbart det där pirret är. Helt oförståeligt att man faktiskt kan glömma bort det


Men helgen är inte slut än ^^ får se om the blev "the end" eller "to be concluded" skylten som jag la upp igårnatt

nånting bugga när jag skulle lägga upp inlägget imorse, så det åkte upp nu istället ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0