Nytt, Rent och Städat

Håller på med ny design på bloggen.. och det ska ändras helt från grund.
Tänker göra mitt bästa för att få den jävligt lätt navigerad och stilren. Men det är sjukt mkt pillergöra det kan jag lova.
Satt säkert 6h inatt och pilla och har inte ens kommit halvvägs >.< Men det börjar se riktigt bra ut iaf.
Kan inte fatta att det ska vara så sjukt mkt bök med kodning och inte heller hur fean någon kan lära in sig all kodning utan till.
Propps till programerare alltså :P

Har tvättat idag, så nu har man äntligen lite rena kläder. Skönt att slippa gå runt och känna sig som ens slusk måste jag säga. Snart ska vi bege oss mot Coop och storhandla lite, sen är det tydligen quiz på Bishops ikväll och folk tycker att vi ska dit. Så det blir väll så.
Men det blir fean i mig inge ölande ikväll ska ni veta. Upp och jobba imorgon. Sen måste jag börja tänka på flytten också. Så nu blir det spara spara spara varenda lite slant.

Har lyssnat på Say Anything non stopp sen igår
Dom växer verkligen på mig
Kanske rentav ett nytt favvo band? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0