Public service announcement

Jag säger det här och nu, högt och tydligt för att jag inte ska hinna börja ångra mig.
Från och med den 1/9 2012!
Ser du mig med en cigg i min mungipa har du rätt att slita ifrån mig den och göra vad du vill med den (förutom om jag är på fyllan då :P)
Tänker nämligen sluta för gott efter denna sommar. Om inte tidigare beroende på hur jag fortsätter må. Kan vara så att löpningen (som jag ska börja med igen så fort jag fått hit mig saker) triggar igång suget att sluta lite tidigare

Mina slem uppbildningar har nämligen börjat likna det läget jag var i sist jag slutade röka. Då var jag nämligen så pass illa därad att jag började varje morgon med att stoppa upp fingrarna i halsen, i ett desperat försök med att få upp den stora äckliga klumpen som bildats över natten så fort som möjligt.
Alternativen var antingen det, eller stå och hård hosta i 20min. För att eventuellt måsta ofrivilligt klacka upp det ändå.
Det här senariot är inte något jag är sugen på att uppleva igen.
Jag bytte till och med från vanliga ciggaretter till menthol för ett tag sen, med tanke på att jag kan inte röka en vanlig cigg längre utan att börja hosta som en borstbindare.

Men nog om det, nu ska jag dricka upp mitt te, hoppa in i duschen. Sen ut i solen och undersöka det fina vädret vi fått idag ^^
Sen håller vi alla tummar och tår på att Chew får sin sexiga röv hit idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0