To be Concluded

Det blev "to be concluded" ändå 
Trodde verkligen inte det. Hade som gett upp sattsningen på att gå ut. Hade som bara sutte hos Sara å chill druckit nått glas vin å lyssnat på musik å snacka skit. Men just när jag skulle gå och möta Bea för att låna hennes nyckel. (då jag ska få låna hennes lägenhet så Sara och Patrik får vara ifred) Så fick jag ett sms får kÖng Roosen som tyckte jag skulle komma till buttlers.
Tänkte why nott.. och det gjorde jag fean rätt i.
Psy-trance och house, blandat med diverse radio hit trance remixar. Så jag har fan gott loss och stampat som en gud ikväll :D

Rave demonerna tar över mig alltså så fort nån form av psy-trance spelas på dansgolvet.
Nu var det typ färdig festat för ett bra tag.. fest budgeten är nog slut nu för den här gången :P
Men makalöst vilken underbar helg det har varit ^^ inte en lugn el tråkig stund

Men nu blir det att snöra sig mot John Blund, krama ett visst täcke och drömma mig tillbaka genom helgen. Jobb imorgon eftermiddag så då måste jag vara mitt allertaste!
Så nu hänger jag upp skylten.....
THE END


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0