You "Drive" me nutts ;P

Är svårt å beskriva hur slut jag känner mig just nu. Efter nio timmar i driven idag känns det som min hjärna har förvandlats till smältost och runnit ut genom örat >.<
Hade helt glömt bort hur slut man blir efter en hel dag av konstant brus, billjud och döva/korkade billister. Sen får man ju aldrig andas heller, för biljävlarna slutar ju aldrig komma! 
-Oh god it never ends!
Näe skämt åt sido. Gillar faktiskt driven pga att det händer någonting där hela tiden. Så man hinner aldrig stanna av och börja räkna sekunderna på klockan. 
Dagen har helt enkelt gått väldans fort med andra ord, och jag känner att det kommer bli repris imorgon ^^
Hoppas bara att jag har lite energi över till fredagskvällen när jag slutat.

Nu ska jag slå på nästa film i Avengers raddan. Spikade av Captain America igår. (tänkte se igenom alla innan man går å se The Avengers på bio ^^) Så dags att göra mig en mysig stooooor kopp te och försöka att inte slockna allt för fort :P

Länge sen jag lyssna på min Svenska kärlek ;P
Men den här låten har vandrat i mitt huvud hela dagen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0