HELG??? Says who!? ^.o

Det är fredag, jag är ledig imorn, klockan är tolv.... och jag sitter i soffan helt för mig själv iklädd endas ett par väldigt gammla och sletna men sjukt sköna mjukisbyxor, en filt och surplar på en mysig kopp te.
Jag känner ju rent av att nånting måste vara fel med mig!? :P

Har iof jobbat idag så jag är helt slut i både kropp och själ. 
Trots det så tog jag faktiskt tag i kragen å hälsa på hjärtegubben en sväng. Men det blev en kort visit eftersom jag inte kände för att gå tillbaka, så blev det att jag snabbade mig tillbaka med sista bussen.
Sen blev det en kort sväng genom stan å titta på alla fulla glada människor. Hoppades nästan att jag skulle stöta på någon bekant utanför BackStage. Som sedan skulle slita med mig ner å hälla i mig lite öl, men så blev då inte fallet.

Så nu sitter jag här helt för mig själv, lyssnar på Say Anything och tänker tillbaka på änglalika sagosommardofter <3
Blir nog att slå på Iron Man 2 snart, då jag nötte Iron Man igår innan jag somna.
Hoppas att Chewburto får tid över att komma förbi imorn också :D
*Hoppas Hoppas Hoppas!!!*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0