Segstart

Inte direkt lika produktiv dag som man hade hoppats på. Produktiviteten har nämligan varit lika med noll idag. Så jag får fan ligga i imorn så jag kommer ikapp. Hade som hoppats på att hinna få det mesta av lägenheten ihopplockad innan jag far på söndag. Så då slipper jag oroa mig så mkt över att packa sen när jag ska åka tillbaka för att flytta resten.

Måste komma på nått sätt å skaka av mig deppen några dagar så att mina armar och ben inte ska vara så tunga. Men det är väll lättare sagt än gjort. Får helt enkelt hoppas på att det känns bättre imorgon.
Vill att dagarna ska gå fortare nu så jag får mig härifrån nån gång.
Upptäckte ju som igår att man kan fan inte ens gå på stan utan att ens ögon ska förgiftas av äcklerna.
Men som tur är så har jag världens gulligaste brorsdöttrar. Lilly vet verklien hur man ska få mig på bra humör. Vi brottades (hon vann självklart :P ) och lekte med våra pangare som vi byggde. Sen så fick jag båda puss, kram och klisterörhängen. ^^

Kommer bli tråkigt att inte få vara med och se dom här två underna växa upp. Men det är väll sånt jag får ta.
Nu ska jag iaf försöka göra ett snabb ryck innan jag ska hoppa i sängen. Det är en dag imorgon också.
Jag har sjukt mkt och göra! >.<
Sen ska jag mysa med den bästaste Michelle för sista gången innan jag far. Kan ändå bli en någorlunda bra dag imorn iaf... Får helt enkelt hålla tummarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0