Sleepless in Ytterbyn

John Blund vill inte vara min vänn ikväll. Allt han ger mig är bara mardrömmar och tunga tankar. Så nu gav jag upp... Hoppas jag kan få någon blund mitt på dan iaf så jag orkar med kvällen
Mardrömmar!? Jag som inte har brytt mig eller låtit mig röras av en mardrömm på flera, flera år. Har som alltit bara vaknat rykt på axlarna och tyckt det var lite små häftigt.. Nu vakna man i panik alldeles kallsvettig. Men det går väll över.

Tog mitt pick och pack och flydde till ytterbyn, för att imorgon dra vidare till Umeå å supa mig redlös. Pallar inte en sekund till i den där jävla hålan dom vill kall stad. Vilket har fått mig att ta ett ganska stort beslut. Om drygt lite mer än en vecka tar jag mitt pick och pack och lämnar Skellefteå för gott. Har ingenting att hämta där längre förutom elende och dåliga minnen. Offrade nästan hela min umgängeskretts för henne. Men tji fick jag, blev pissad rakt i ansiktet, pekad och skrattad åt för att sedan bli lämnad skadeskjuten och blödandes.
Ni som tycker jag låter som en gnällig liten jävla fjortis.. Vilket jag iof kan hålla mer om att jag gör. Så har det sina legitima anledningar. Tänker inte gå in på det allt för mkt å gnälla ännu mer. Men tro mig hon förtjänar inget bättre än att ligga i rännstenen och ruttna bort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0