Sleeping in Seattle

Efter att mobilen dött utan att säga till mig, så gick mina tidigare 2h söm som jag hade planerat och blev 14h bara sådär :O Lite ohyffsat av sömnen & mobilen för den delen om jag får säga det själv. Och jag som hade planer om att springa på stan och grejer idag. Tror jag missat Oden idag också :/
Men får se om jag får mig upp i tid imorn så man kan göra några snabba ärenden då. När man nu kommer lyckas få sig att somna ikväll, med tanke på att man just vaknat!?
Nåja... Har inte hunnit skapa några planer, inte införskaffat någon alkohol. Så då får det väll bli att kanske dega kvar i sängen?
Min rå mysiga säng, med mina tok sköna & dyra påslakan.. Där jag nu ligger med datorn i knäet inmysen bland kuddarna lite små morgon trött sådär.... Ingen som vill komma å mysa med mig? Finns rum för minst 1 till  :P



I morgon Har Super Cissi bestämt att vi drar ihop ett gäng å tar ett gympa pass på Bodaborg! :D Det ska bli kul ^^ Har bara varit där en gång tragiskt nog, och det var i 8an när vi hade nå friluftsdag med skolan om jag vill minnas rätt. Ska bli kul å se alla nya rum & pussel. Så många man hinner med det vill säga :P
Sen får vi väll se vars dagen slutar.. känns tråkigt om det skulle stanna där liksom ^^

Min lilla mysmyra Michelle ligger hemma och är sjuk :( och det gillas inte! Hade ju planerat värsta go middagen förra helgen. Men börjar känna att jag måsta äta den själv eller med nån annan snart. Allt som inte går frysa börjar ju känna att det kanske är dags att kasta in handuken :P
- Försöker inte pressa dig nu gumman, gnäller bara lite i almänhet :)

- Get well soon hun ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0