Morgonstund med Macka i mun

Godmorgon världen!
Jag fick mig lite sömn ändå. Inte direkt normal tid, men fått in 4-5h nu på morgonen ändå. Kanske man kan somna någorlunda normalt ikväll iaf... *hoppas*
Nu ligger jag i sängen och käkar frukost, spelar gitarr och vrålar. I väntan på att bli upphämtad för Bodaborg! :D



I övrigt så såg jag tillslut klart Doctor Who igår *snyftsnyft* känns lite tomt och enamt nu när inte Doktorn kommer att rädda världen stup i kvarten längre. Men vilken resa. Helt klart top 5 favorit serier. Men man kanske ska börja nöta igenom Doktor Who från 70talet dÅ?
bara typ 50gig om jag inte minns helt fel. :P

In other news så har vi en födelsedag idag. Nämligen ingen mindre än min Underbara saga Tove som blir äldre :D Den Tove som är på fantastiska äventyr på andra sidan jorden just nu. Vilket jag tycker är störande just nu när jag vill kasta mig på henne med världens födelsedagskram... Men jag får väll lagra den tills du kommer hem helt enkelt :)
- You been warned! ;)
Men jag hoppas att hon får en utav dom bästaste dagar, och hon är verkligen saknad ska hon veta!

Tittade igenom gamla album å hittade den här urålderliga bilden.

- Tänker tillbaka på en tid då världen var vår.
Miss you lovebun <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0