Städa, Supa.... slåss? ^.o

Nu jävlar har jag varit duktig å inte varit full en endaste gång sen typ den 10nov. Tror jag totalt druckit 3öl under den tiden... Så en öl i månaden typ :P Så i helgen borde ni passa er för jag ska fean ut å vara galen! ;D
Hoppas bara jag får med mig nå vapendragare, men jag har förtroende för Chewberto ;)
Men om ni planerar fest eller bara vill göra mig sällskap över några öl får ni gärna höra av er :)



Idag är den stora och efterlänktade tvätta å städa dagen, börjar fean bli svårt å röra sig här hemma >.<
ligger i sängen, myser frukost och ser på The Voice. Jag tror dock redan nu att de gjort 2012 bästa rap-attack.
- Jag har en baksmälla ååååhhhåååååååh!
Å sjävklart så läste dom upp min kommentar i direkt sändning också :P ......Bob-Ban thats what they called me hAhA

Har kommit fram till att jag behöver fean en hobby. Har börjat bli lite leds på tv-spel hör å häpnad. Den dagen trodde jag aldrig skulle komma. Att bobban faktiskt inte känner för att slå på en konsol... Men det är nog bara någon konstig fas som förhoppningsvis går över snart :)
Hoppas det bara inte tar allt för långtid annars kommer jag att dö av trisstess. För hobby planerna får vänta tills  pengarna har kommit så jag kan köpa lite färg, penslar, dukar och grejjer. Har som sagt fått upp suget för att börja måla igen :) Har några grymma ideer men måste hitta mer insperation någonstanns ifrån. Men det är väll sånt som brukar komma av sig själv.
Nu måste jag sätta igång så det blir något gjort av dagen. Tror att att Bob Hund ska få hålla mig sällskap med städningen idag... Var fean ett bra jävla tag sen man lyssna på dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0