Is there no end?

Ligger här sömnlös.. Känns som det börjar bli en trend. Vars är dom starkaste av sömntabletter när man behöver dom?
Biljetten är bokad nu iaf och jag lämnar den här hålan för gott den 4de. Så bara en vecka kvar nu tills man får chansen till att prova ett nytt och bättre liv. Utan lögner, ryckten och förrädiska äckel.

Umeå vad en mindre lyckad kväll. Allt gick bra till att börja med. Gick runt skrattade, tjoade och flög som jag brukar göra. Hade just börjat släppa alla elaka tankar och trycket jag haft över bröstet dom senaste dagarna kändes knappt av längre. Såg ut att bli en mycket lyckad kväll.
Men sen så skulle självklart avskummet komma å visa upp sitt äckel.. Förstår inte vad hon tänkte med att komma, speciellt eftersom jag sagt åt henne att stanna hemma från umeå så det inte skulle bli nå tjafs.
Men dom skulle bestämt dyka upp ändå, som om det på något sätt skulle kunnat sluta bra. Men jag antar att det var bara för att förstöra för mig ännu mer och få mig att hata mit liv lite ytterligare.
Så efter ett stort antal välriktade skälls ord och aggresions utrbott slutade kvällen med en ordentlig fylla, tårar och en söndersparkad stortå.
Skönt att jag har underbara vänner som tar hand om mig iaf.

Inte nog för att hon sabbat det mesta i mitt liv. Men hon har även sabbat min tempraments streak. Har fean inte varit arg/förbannad på 4-5 år fram tills nu. Har dock inte varit förbannad så här länge i streck heller. Alltid nån form av nytt personligt bästa iaf.

ska väll försöka somna igen.. hoppas det går bättre den här gången



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0