En liten Uppdate

Om jag ska börja med det lilla negativa så måste jag sorgligt nog meddela att min ipod blev bortappad/stulen förra helgen när jag var å prova på kroglivet lite.
Tur nog så hade jag en backup men det är en äldre modell så har ingen kamera längre. Vilket enligt mig suger apröv.
Hur ska jag nu kunna dokumentera mitt nya liv på bästa enkla sätt?
Sen har jag även fått en liten kortsläng av ett såntdär slämmigt och hostande litet virus som bara vill mig illa. Men det börjar kännas bra det med :)

Så, nu var det nog med tråkigheter.
I övrigt är allt bra.. Tänker inte låta några små petitesser som de två ovannämnda å störa. :)
Har lyckats styra ett jobb på Max.
Jepp jag menar det! Jag blev Maxare igen.
Lär väll också fortsätta som det ett bra tag iaf. Funderar på att försöka ta tag i studierna igen till hösten. Så det kan ju vara bra att ha ett jobb tills dess. Och även under tiden man pluggar.
Lite extra pengar är ju aldrig fel ;)
Sen så verkar jag ju ha fått riktigt grymma kollegor och chef. Känns verkligen som att jag kommer å trivas.... ett tag iaf :P

I övrigt händer det väll inte så mkt. Glider mest runt och njuter av solen tillsammans med min ståtliga vita riddare ;)
Må saker och ting fortsätta i samma riktning nu så att jag kan flytta klart å känna att jag är hemma ^^

Men så fort jag har skrivit anställningen (vilket jag hoppas på blir imorgon) så ska det börja hända grejjer. För då ska det börja planeras flytt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0