En annan Uppdate

Vissa har klagat på att jag skriver för lite nu när jag har flytt kalla norrland. Jag håller iof med er till en viss grad. Men om jag ska vara ärlig så sitter jag mest å kelar med Tobbe om jag inte är på jobbet dvs. Så här händer det inte så himmla mkt tyvärr. Om ni inte tänker på alla miljontals nya intryck jag får uppleva varje dag. Men det orkar jag fean inte skriva om... Kom hit å upplev själv istället ;P

Har fått en heltid på Max iaf! Så nu är det bara å jobba röven av sig tills man blivit miljonär ^^ Vilket inte borde ta allt för lång tid i den här takten ;)
Har än så länge inget att klaga över på jobbet.. förutom jobbet då... Men vem fean tycker egentligen om ett jobb som man hållit på med i några år? Det är ju ändå kollegorna som gör grejen och dom verkar vara awesome så.
Huvudsaken är väll att man trivs, och det gör jag! Som fisken i vattnet! Går runt där å sprallar å sprätter som den glada Bobban ni alla känner.

Har även bytt bostad för att avlasta min älskling och hans bättre hälft. Började bli lite små trångt där på Karlstorp kände jag.
Så jag bor nu hos den väldigt trevliga fröken Sara, flytta in igår mitt under förfesten. Men det är väll sånt jag får ta när jag är en lazyass slowpoke :P Nu är jag dock helt ensammen hemma. Hon skulle åka bort under helgen så jag är just nu helt själv (om man bortser från det två små söta kissekatterna som ligger och snoozar brevid mig) för första gången sen jag entrade Trollhättan. Det känns både jävligt skönt och konstigt på samma gång. Men egentligen så påminner dig mig bara om hur mkt kollektiv människa jag egentligen är. Så det jag borde göra är å leta kollektiv eller roomie. Men då var det väll det där med att växa upp också? (Varför man nu ska behöva göra det!?) Och det är väll lite mer vuxet att skaffa en ordentlig och fin lägenhet på alldeles egen hand tyvärr.
Stort tack till Sara iaf som tar in mig och erbjuder mig sovplats bara sisådär trotts att vi knappt känner varandra.
Men vi får hålla tummarna på att jag hittar lägenhet snart så jag inte behöver belasta någon annan än mig själv.
Fram tills dess så får jag rocka Trollhättan tillsammans med Sara. Så håll i hatten säger jag bara ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0