Bye Bye Skell. Hallå Trollis! :D

Så var man äntligen framme i Trollhättan :D
Solen skiner, inte nån snö så vitt jag sett.
Mitt humör är på topp och jag kan inte sluta le ^^

Min tågresa var ganska händelse lös. Och eftersom jag har svårt för att sova på tåg, så blev det att jag mest bara att jag satt å såg Chuck i 16h. Tur att det är en bra serie iaf.


Som ni ser så var jag väldigt road.

Jag anläde i Göteborg vid halv 12. Sen satte jag mig å vänta på att Prozza å hans tjej skulle komma å hämta mig.
Kan knappt beskriva hur glad jag blev när jag äntligen fick se mitt lilla gullegryn igen ^^

Nu har jag stationerat mig och känner mig varmt välkommen. Dom har till och med varit så himmla gulliga och gjort iordning ett litet sovrum åt mig vid hallen :) Kunde inte bli bättre



Tror jag kommer trivas här :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0