Hujeda mig vilked dag det var >.<

Efter att inte har fått in allt för många timmar sömn inatt pga av att en elak lite hostattack betsämde sig för att hälsa på. Så vaknade jag imorse och kände mig lite febrig och jävlig, Men bestämde mig för att ignorera febern och nålarna jag kände i halsen. Tog på mig kläderna och åkte till jobbet. (Ignorera också delvis för att jag hade lyckats försova mig lite, och känner inte att det är skysst att sjukskriva sig 30min innan man ska klocka in på ett arbete där man verkligen jobbar i ett lag)

När jag kommit fram, inser jag att jag har tappat rösten och låter som en trasig robot. Självklart är det ju så att jag ska skulle stå i driven idag också. Men det är bara att bita ihop. Känner ändå att dagen flöt på ganska bra, fram tills middagen >.<
Då bestämde sig någon osynlig jävul för att slå mig i huvudet med en tre tons slägga. Men det var bara att fortsätta bita ihop. När eftershocken från smällen tillslut började gå ner, så börjar självklart febern känna att den skulle synas. Sista två timmarna kan jag svära på att jag låg å ticka på mellan 39 & 40 grader i temp.
Jag var iaf smart nog att sjukanmäla inför morgondagen innan jag åkte hem.

Nu sitter jag här med rakblad i halsen och den ömmaste och tungaste kroppen, ner mysen med en stor varm fantastisk kopp te och väntar på John Blund.
Min tankar kan dock inte låta bli att falla tillbaka på en viss sagolik ängel som jag önskar var här och strök mig över huvudet just nu. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0