From Homeless to Flawless

Nu sitter jag här i en säng, sörplar på mitt morgon kaffe och knaprar på en muffins som jag införskaffade på shell. I min alldeles egna lägenhet. Känns lite orealistiskt på något sätt. Men otroligt skönt på samma gång.
Dock också väldigt ensamt. Men det är nog för att jag inte har några möbler här än. Förutom den lite sunkiga sängen som jag fick av en snäll tös på Taxi Trollhättan. :)
Men samtidigt eftersom jag är lite av en kollektiv människa och trivs med att alltid ha någon i samma rum som jag. Så har det nog gjort att jag vant mig vid att sällan vara ensam, eller kännslan av att när som hälst kan någon komma hem å prata med mig.
Får helt enkelt skaffa en rumskompis snart då ;)
Men sen har man ju fyra helt underbara människor rakt under mig, och två till i husen brevid, så sällskap är ju inte långt bort.
Hoppas bara att det går fort å fixa det sista med arbetsförnedringen nu så jag kan åka upp å hämta resterande av mina saker, and be done with it... så att säga

The Grand tour

som ni ser väldigt tomt...

Ska snart börja göra mig klar för att ta en sväng in till stan och köpa lite diverse små bekvämligheter så man klarar sig här ett tag. Sen är det bara att hoppa på bussen för natt pass nr två av fyra på jobbet.
Time for DreamTeam to rock as usual!

Kom och dansa med mig i mitt nya palats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0