Valborgs javisst

Ok jag tänker outa mig nu så ingen känner att jag stått å ljugit ikväll..
Det blev ingen lugn kväll, snarare tvärt om :P

Efter att jag hade städat undan efter mig hos Sara, åkt till Karlstorp för att duscha å bara ta det lugnt... Kände jag ändå någonstanns att det är faktist valborgs. Så jag slet med mig några folkisar och vandra mot skogsdungen/parken där resten utav sällskapet satt och var redan klappkalaskanon.
Sen blev det raka vägen mot BackStage, där jag bara tänkte köpa en öl å ta det lugnt å sällskaps dricka. Sen kan ju inte jag ta ansvar för att det dyker upp shottsbrickor och grejer (a)

Men efter lite efterfestande hos lite nya bekantskaper ligger jag nu här och bekänner mina "synder" :P
Måste dock försöka sova nu ska stämpla in på jobbet om sex timmar.

Snuskigt bra musik på BS ikväll alltså
non jävla stopp!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0