Gotta get this show on the GO!

Ojojoj vad hände där.. massa som hade varit in å tittat :)
är mitt liv verkligen så intressant för så många, kul men lite wierd och akward sådär... ^^
Lika bra och sätta igång då så jag inte faller tillbaka i ingentinget igen.

Resan upp till dom norrlänska trakterna har gått bra. Sju timmar på Landvetter var väll ingen höjdare, men tacka gud för söta pratglada bistros som har öppet dygent runt, och MineCraft ofc ;) annars hade jag nog inte överlevt natten.
Flyget bestod av Braid, Cave Story, en mellanlanding i stkhlm och två skrikande små barn som tydligen inte gillade när det lever om och slår lock för öronen :P

Nästa stop, världen bästa MAMMA!!! :D oh I miss here so <3


på tal om ingentinget så får det
mig osökt att tänka på denna ;)
aka "the nothingness"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0