Ikväll kommer bli en bra bra kväÄäll.. en kännsla

Vet inte riktigt vart jag ska börja. Kan väll börja med att punktera gårdagen....
Surströmmings gott och hela tjocka familjen :D
Det som var mäst spännande över lag igår var att få träffa min far igen för första gången på jag vet inte hur länge. Orkar inte gå in på detaljer men vi har ett litet trassligt förflutet kan man väll säga.
Men gud så skönt det var att få se den karln igen, att inse att man faktiskt har saknat någon så otroligt mycket mer än man trodde. Luften var lite het och försiktigheten från båda hållen kändes av. Men det vill jag verkligen göra igen. Vi må inte alltid komma överens.... oftast inte :P men han är ändå min far. Han har uppostrat mig och funnits i mitt liv genom hela min uppväxt och jag vill verkligen inte att han ska försvinna ur det heller.
Kort och gott så älskar jag min far, även fast det inte alltid kanske har märkts :)
.... så nu var det sagt, nu kan vi gå vidare till andra saker
 
Dagen har varit låååång och seg, men tror det behövdes. Man måste ju som sagt vila på semstern också ^^
Hade lunch planer, men dom sprack så tog en sväng på stan, inspekterade GAME's nya retro hylla och fick både halvstånd och hålla otroligt hårt i plånboken ;P
Sen var det tillbaka till bror å vänta på det jag sätt fram emot hela veckan, eller iaf sen i lördag :3
Hade bestämt kvällsmys med stjärnfallet, tyvärr så blev det uppstjutet lite gran pga diverse. så det blev nästan bara två timmar. Men att två timmar ändå kan göra så mkt och kännas så otroligt värdefullt att det i princip gjort hela ens vecka är inget annat än magiskt (nu var det där ordet där igen ;) ) Så pass magiskt ändå att man blir sugen på att flytta tillbaka igen. Fast det kommer förmodligen aldrig att hända... men ändå ^^
Hoppas verkligen att det blir nån lucka så vi kan ses igen, om ändå bara för fem minuter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0