Im baaAck... or am I? ;)

Sitter och skriver i min spökligt övergivna blogg.. Vet dock inte riktigt varför med tanke på att jag knappt ens tittat in här på över ett år. Och mina små söta följare verkar inte existera längre.. kanske inte är så konstigt, med tanke på att ingen vill väll läsa om samma bök och gnäll om och om igen :P
Kan ha å göra med att jag suttit på Landevetter Flygplatts i ca 4h, halv sovit och slö surfat som en gud.
Tristessen tog väll över så blev att skriva några rader :)

Har funderat väldigt mkt på att börja skriva i bloggen igen men blir aldrig att jag får tummen ur... 
Skyller ofta på att jag alltid är så himla slut efter jobbet. Vilket jag iof oftast är, men orkar man sitta å nörda MineCraft 4-5h efter man slutat så orkar man skriva några rader också ^^

Semestern är i full gång :D
min första riktiga semester någonsin.. känns lite skumt och orealistiskt. Men kommer nog bli riktigt kul :)
Har lite svårt att släppa jobbet och sluta tänka på fabriken, men jag hoppas det bli bättre snart.. hur ska jag annars kunna slappna av och vila upp mig så jag orkar ett år till :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0