Jag såg en stjärna falla... rakt i mina armar :)

Det här med nostalgi vet jag att jag har pratat om förut. Men när det väl träffar en så hårt är det bland det mest magiska som kan hända :)
Träffade ett stjärnfall igår som slag rakt igenom mitt hjärta, nästan som kärlek vid första ögon kastet, fast det första på tre år iaf ^^ 
Magiskt var det.  så otroligt magiskt vet inte hur jag ska uttrycka det med ord annat än bara Magiskt :)

utöver det var det kompis nostalgi till tusen. En helt del planer på framtida projekt, som bara små pratats om lite grann senaste året. Men som äntligen ser ut att börja ta fart :D

Skönt med för fest på 3 pers och sedan bara gå till en liten pub. Du träffar kanske inte så många. Men förhoppningsvis träffar du bland dom bästa :)

Vill inte avslöja för mkt om alla framtida projekt. Men om jag säger såhär....
Snart lär inte bara bloggen vara den ända internet median jag använder ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0