Mitt i skogen

Så har man spenderat en väldigt mysig natt i norrlands mörka spöklika skogar ^^
Totalt sex myggor döda men inga bett än så länge :) och jag som hade tänkt slå vad om fem stycken första natten.. Tur att ingen annan hade pengar å spela med!

Det här med semester känns väldigt lusigt, har ju aldrig haft betald semester förut.. Att inte behöva bry sig om jobbet överhuvudtaget på en hel månad känns helt orealistiskt. Speciellt eftersom jag nu gick upp och blev chef för en månad sen. Har lite svårt att släppa och sluta tänka på fabriken.. men det kommer väll snart.. är ju bara på dag 3 av 31 än så länge ^^

Jag tittar bort mot Skellefteås horrisont och ser ångestmålnen välla in... Men det ska nog gå bra.. :)



SkelleftÄ here i come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0